Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerindeki Satın Alma Davranışları
Teknolojik gelişmeler, değişen ekonomik koşullar ve yaşam koşulların zorlaşma yönündeki değişimi, tüketici davranışlarında da büyük oranda değişime sebep olmuştur.
Alışveriş Merkezi (AVM) Mağazaları Hangi Alanlarda Reklam Vermelidir?
Alışveriş merkezi mağazaları hangi alanlarda reklam vermeli? Ticari gayrimenkul sektörü gün geçtikçe büyüyor ve yer yıl yeni Alışveriş Merkez’leri açılıyor.
Alışveriş Merkezi (AVM) Reklam Alanları ve Mağazalar
Alışveriş merkezi (AVM) reklam alanları ve mağazalar; Tüketiciler alışveriş merkezlerine girdikten hemen sonra, AVM içerisindeki mağazalar arasında ciddi bir rekabet söz konusu olmaktadır.